Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

In consecinta, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului, aveti dreptul de a returna produsele comandate de dvs., fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Pentru a fi acceptat returul, produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi conditie ca la primire (fara deteriorari, zgarieturi sau urme de uzura), in ambalajul original, cu etichetele intacte, impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Taxa de retur este suportata de client si se va folosi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Bijuteria Safir va rambursa contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Rambursarea contravalorii comenzii returnate va putea fi amanata pana la primirea produselor ce au facut obiectul respectivei comenzi  sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate in conditiile anterior mentionate.

Suma rambursata nu include cheltuielile de transport.

Astfel, inainte de a returna produsele, va rugam sa ne comunicati returul in scris, pe adresa de e-mail comenzi@bijuteriasafir.ro, precizand urmatoarele:

- bijuteria/bijuteriile pe care le returnat (denumire, cod);

- solicitarea inlocuirii piesei cu o alta de aceeasi valoare sau a rambursarii sumei;

- optional, motivul returului. Feedback-ul dumneavoastra este foarte important, pentru a ne imbunatati constant serviciile.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila Bijuteriei Safir – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie returnate in conditiile anterior mentionate, respectiv in aceeasi stare ca la primire (fara deteriorari, zgarieturi sau urme de uzura), in ambalajul original, cu etichetele intacte, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

 

PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE

Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, art. 16, litera c), sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele gravate sau personalizate conform indicatiilor dumneavoastra. Legea completa este disponibila aici: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Asadar, bijuteriile realizate la comanda si personalizate conform indicatiilor dumneavoastra nu pot fi returnate. Prin urmare, este important sa va asigurati de corectitudinea informatiilor comunicate in comanda scrisa si a detaliilor referitoare la modalitatea de gravare/personalizare a produselor pe care le comandati. Odata acceptata/confirmata comanda dvs. cu cererea de gravare/personalizare a produselor, specificatiile respectivei comenzi nu vor mai putea fi modificate ulterior.

Prin urmare, va rugam sa aveti in vedere faptul ca Bijuteria Safir nu accepta returul pentru urmatoarele categorii de produse:

- pentru care nu a fost comunicata cererea de retur in termenul de 14 zile lucratoare de la primirea coletului;

- pentru care nu au fost respectate conditiile de retur prevazute mai sus;

deteriorate, cu urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice;

- care nu sunt insotite de toate accesoriile;

- gravate cu mesaje/cuvinte personalizate, conform legislatiei in vigoare.

Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.

 

Loading...